Kunto-ohjelmat

 

 


Ratsastajan aerobisen kunnon harjoittelun perusteita (pdf) »

Aerobinen kunto on monelle ratsastajalle kompastuskivi. Jaksatko hölkätä/juosta yhtä mittaa 2-3 km kaverin kanssa mukavasti jutellen? Tähän olisi hyvä pyrkiä...

Anne-Maarit Hyttinen
LitM, fysioterapeutti AMK, ammattivalmentaja


Aerobisen kunnon-ohjelma (pdf) »

Ratsastajan kunto-ohjelmaesimerkki viikkotasolla (viikot 1-12):

  • Ratsastuksen lisäksi muista ottaa huomioon oma kuntotasosi sekä maksimisykkeesi.
  • Hyödynnä sykealueita monipuolisesti!

Intervalliohjelma (pdf) »

Aerobisen kunnon intervalliohjelma viikkotasolla (viikot 1-12)

Kouluttaudu oheisliikunnan ohjaajaksi

Oletko innostunut liikkuja, ja haluaisit antaa oman panoksesi ratsastajan liikuntaan? Osallistumalla oheisliikunnan ohjaajakoulutukseen, saat käyttöösi ratsastajalle suunnitellut liikuntakokonaisuudet sekä liikuntatuokiomallit ikäkausittain.

Lue lisää koulutuksesta